fussball, fotboll, du foot, football...

Summan av kardemumman denna fredag är att Marthina Storm är väldigt otränad.. Fys + fotboll orkade inte min kropp med. Lr så orkade jag inte bita ihop och bara köra...? Så irriterande jobbigt att vara otränad.. Allt blir så mycket roligare när man har något att ta av, bara köra och veta att det finns massvis med energi kvar.. Men får tänka att det går snabbt att komma i form igen :) Snart har jag den där energin jag vill ha! Längtar...

Är så sjukt kul att ha börjat träna igen. Har inte riktigt lyckats komma igång efter Frankrike, men nu så.. Bara längtar till nästa träning och den längtan kan hjälpa till mycket på vägen för att komma i form igen :) Mina team-mates verkar dessutom vara hur härliga som helst vilket gör allt ännu roligare än vad det redan är. Japp, jag är glad över mitt val att fortsätta med fotboll och att ta klivet till ett nytt lag... Thanks to you, Julia, my dear friend!!!

Märtan har endorfinkick!

Next up: slutet på Let's Dance - my favourite :)

Ciao.

Kommentarer
Postat av: julia

åhhhh jag blir så glad!!!! me so happy!!!!

2009-01-23 @ 22:14:15
Postat av: Marthina

julia: Sötnöt! :)

2009-01-23 @ 22:37:14
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0