Work it, baby, work it!

Nej men hej. 13,5 timmar sen jag var hemma.. Har jobbat sen åtta imorse. Har inte varit sådär jättekrävande dag men hugaligen så trött jag är. Trodde jag skulle somna på Tallis..

Det roligaste denna dag var nog att jag var tyskalärare åt ett gäng nior. Marthina är mitt namn och jag har aldrig läst tyska (undantag prövotiden på några veckor i sexan men jag tror inte det gills). Efter en stund in på lektionen ändrade vi helt upplägg bara för att jag ville höra hur tyska lät :) Shit vad fult tyska är!!! Haha.. Men dem var duktiga, mina små elever :)

Ja, så mycket mer intressant har inte hänt denna dag..

Nu ska en toast intas, jäkla mums då. Sen är det nog raka vägen ner i sängen som gäller för lilla märta, ska ju upp och leka lärare i morgon igen :)

Sleep tight everybody!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0