Äppel-låten..

Mårn'..

Kan inte skriva det där ordet längre... Tänker bara på norrmän då. Kanske främst karln jag hörde genom telefonen när jag och Bella pratade.. Bella, vad hette han? Esbjörn? Einar? Nej, vad vare.. Torbjörn? ja, det vare va?! Norrmän :)

I dag äre work i skolan som gäller. Hade lektioner mellan 8-10 och nästa lektion är mellan typ halv tre och tre. Så nu ligger jag och kan ni gissa vilken och myser i soffan.. Kände mig så otroligt generös nyss. Jag hade smaskat på den nya Sandwich-glassen och eftersom H. så gärna ville ha fick han gnaga på glasspappret. Det kallar jag att vara medmänniska :) Och självklart börjar låten "om du har ett äpple vill du dela det med mig lr tar du hela själv? VA?!"  eka i huvudet. Den låten sjöng väl alla i lågstadiet??? Nu är det märta som svävar i väg iaf... Haha..

Jorå men satte...

I går blev det Uppsala stad på kvällen. That's what friends are for ... Vetskapen att mina vänner är där när jag behöver dem och att jag faktiskt är där för dem när livet inte ter sig som man själv vill är underbar. Vad vore man utan vänner?! Men S., börjar vänja mig vid din soffa nu.. Sov rätt skapligt den här gången :)

Kram, kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0