check, check, check

Okej.. Mitt förbud i dag har inte följts till punkt och pricka. Har suttit vid burken lite då och då. MEN... jag har suttit där när jag har behövt kolla saker om intervjun jag ska på. Faktiskt. Okej, en gång fastnade jag lite men ändå... Jag har iaf lyckats rätt bra i övrigt.. Detta är vad jag har gjort:

- dammsugit hela huset
- dammat mitt rum
- bäddat rent
- tvättat
- hängt tvätt
- diskat ggr plural
- promenerat med Harry
- gjort ett litet styrkeprogram à la Charlotte Perrelli
- duschat och peelat mig - numera babylen :)

Tycker det är ganska bra jobbat :) Jag hade kanske bara gjort en del om jag inte hade haft förbud...

Nu är det så att lilla jag ska bege mig mot Svergies näst största stad imårn. Och sen tillbaka några timmar senare. Kul att få se såååå mkt av staden första gången jag känner på den. Jaja.. Ska iaf på intervju för säsongsjobbet imårn. Hoppas det går bra! Så jag ska alltså ut och resa imårn, inte var dag det händer. Ska flyga också.. inrikes.. Känns lite småtöntigt :)

Imårn får ni hålla tummarna för mig, det gör ni väl?! :)

Nu ska jag fortsätta kika på Grey's.

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0