el stada de capitalo och lite spikmatta

lr nåt sånt :) Om drygt en halvtimme ska jag, paps och Harry the dog åka till Stockholm. Harry ska till doktorn idag. Han ska göra ett pricktest för att se vad han är allergisk mot. Självklart har mamma både kammat och klippt klorna på honom. Haha, som värsta pensionären, lr är det bara jag som inte gör mig extrafin när det vankas läkarbesök?!

Får se om jag stannar i Sveriges studentstad efteråt och myser med någon vän. Känns som om det är på tiden och jag behöver verkligen det. Och den första på listan idag är Sonja, the great american girl! :)

I går var jag i Göteborg men orkade inte skriva något om det när jag kom hem efter träningen i går. Mådde både fysiskt och psykiskt dåligt. Frös, kände mig hängig och hade en småkrypande ångest.. Berättar mer om allt så fort jag får tid, antagligen ikväll.

Måste komma ihåg att skriva ned detta. I går köpte mamma en spikmatta. Testade den.. Asså jäääävlar i min själ vad ont det gjorde i början. Var hur nära som helst att kliva av den på direkten. "Håll ut! Man måste hålla ut de första 2-3 minuterna" Visste mamma ens hur djävulskt ont det gjorde eller!?!?!?! Tydligen.... Efter ca. 2-3 minuter släppte det onda, det blev varmt i ryggen och jag började slappna av.. På slutet var ögonlocken jättetunga och jag trodde jag skulle somna. Man liksom hörde tv:n och allting men man tog inte in någonting. Avslappning kallades det tydligen, ett fint litet påpekande av mina kära moder.. När det hade gått tio minuter (så länge som man ska ligga) började jorden snurra för mig. Lite sådär som den gör när man kommer hem från krogen, skitfull och lägger sig i sängen, ni vet ;)

Iaf, spikmatta ska jag lätt fortsätta med. När jag reste mig kände jag mig superlätt, befriad på något sätt. Sjuk känsla... men underbar!

Nu måste jag hugga in på frukost om vi ska komma iväg någon gång.

Kram, kram!


för ca. ett år sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0