fel på kaggen

Jag har något fucked up fel. På riktigt alltså. Den senaste tiden jobbar inte jag och min mage åt samma håll. Jag käkar men blir hungrig fem minuter senare igen. Så är det hela tiden.. Käkade kanske för 40 min sen och nu sitter jag med en skrikande mage. Visst, jag käkar mig typ aldrig mätt men jag blir i normala fall aldrig hungrig heller... Så har jag gjort hela mitt liv..

Kan någon hjälpa mig reda ut vad det är för fel på min mage. Drygt som sjutton ju!

Nu skajag gå till kylskåpet, plocka åt mig någonting - kanske en banan - och sen ringa till Alperna och Bella. Måste få höra lite skvaller. Det är som roligast att få höra dem från henne. Haha, I don't tell anyone my friend but we know what I mean ;)

Hej då korvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0