Frulle to go- no, thanks!

Märtan har på morgonen åkt till Västerås, inhandlat en Mctoast och en Mcflurry på donken. Vad gör man inte när man har lite att göra?!

Nej, kanske inte riktigt så det var... Skjutsade brors flickvän och hennes friend till skolan. De skulle köra en frulle på donken. Jag, som är helt oerfaren på deras frullar, valde att testa en toast. Asså seriöst.. Hur kan typ hela Sveriges befolkning gilla gyllene M:ets fullar?! Var ju allt annat än gott.. Tvingade i mig den där toasten bara för att jag hade käkat alldeles för lite riktig frukost innan jag åkte.. Och den där glassen.. Fick nån idé om att det är ju gott.. Ångrade mig när jag fick den i handen, haha.. Åkte inte hem hungrig iaf!

Nu ska jag ta och visa upp helgens bravader.. Orkade inte i går.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0