gråskalan vare..

Lilla märtan goes måndagsklädd...

På bilden t.h leker jag inte psyko... försökte bara hoppa upp med benen mot vardera sida om "ingången". Något jag inte lyckades med och började garva...

Jaaa.. Det är ju såå kul att pitt-picasa-programmet väljer att samarbeta.. Här donar man med text på bilden och grejer men icke att det ska funka när det väl ska in i bloggen.. Ibland blir man ju så less.. Hehe, bäst att jag lämnar datorn ett tag och försöker mig på att andas lite :)

See ya..

Kommentarer
Postat av: Bella

Vad söt du var i den frisyren!

2009-03-12 @ 21:46:17
Postat av: Marthina

Bella: Thanks babe :)

2009-03-13 @ 10:38:39
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0