herre på täppan.

Här sitter jag i mitt röda extraskinn.. mitt röda underställ. I've never felt sexier ;) och som grädde på moset (vilket konstigt uttryck) käkar jag fishpins, mos, morötter och klunkar mjölk. Ibland är livet bra simpelt.. Haha.. Nej men i dag är det märtan som sätter sig själv högst upp på topplistan! Nu sätter ni väl i halsen när jag skriver så?!

... Men.. i stället för att gå en sedvanlig prommis med den så vääl omtalade doggen tog vi en löptur. Som vanligt när jag är otränad och springer själv har jag extremt svårt att springa hela tiden. Hur svårt är det egentligen? Beslöt mig för att bita ihop hela tiden och springa.. Och som ni kanske har räknat ut redan genomförde jag det galant. Benen var inte direkt på topp efter gårdagens trapp-löp. Visst, jag fick stanna någon gång för att hålla koll på Harry som hittade intressanta saker lite här och var men vi var ju två om turen, lite ge och ta liksom. Inte något jag räknar som att stanna då han kom direkt..

Men här slutar det inte..

Väl hemma slängde jag fram pilatesbollen och Charlotte Perrellis träningsprogram. O'boy.
- 3*25 sit-ups på bollen,
- 3*10 armhävningar med fötterna på bollen - balansövning, check!,
- 2*20 sneda sit-ups och
- 1*15 armhävningar med armarna på bollen (bollen kändes alldeles för mjuk för den här övningen)

Japp, jag är lite smått trött men så otroooooligt bra det känns då.

Äntligen fick jag tummen ur och knöt dojjerna. Kanske det som känns allra bäst!

Nu ska jag sleva i mig det sista, sen in i duschen och sen dona med saker som handling och andra vuxna saker :)

Puss pårä.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0