jutaun

Well, well, well..

Fredag. kväll. hade inga planer. Thanks Ph. nu har jag planer.

Ska alldeles strax åka in mot jutaun (U-town) för en kväll med två boys. Kul att träffa dem, var ett tag sen nu.. Ogillar starkt att jag är så oeffektiv på helgerna nu för tiden. Aldrig några plans, något jag var impad av för några veckor sen.. Hehe..

Kvällen bjuder väl på tv och förhoppningsvis vinst mot Ph. i fotbollsspelet. Står 1-1 i matcher och jag ska visa karln att jag är minst lika bra som honom! Så det så!

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Puss pårä..


once upon a time in Paris...
är något speciellt med den här bilden, liksom gillar den..

Kommentarer
Postat av: Kim G

Snygga tapeter! kul att läsa din blogg=)

2009-03-13 @ 23:09:30
Postat av: Marthina

Kim G: dem där tapeterna är mkt omtalade, hehe :) Tack, har du nån blogg?

2009-03-14 @ 12:34:43
URL: http://marthinaas.blogg.se/
Postat av: kimpa

jag hade en blogg tillsammans med en kompis en gång i tiden..men den dog ut efter bara nån vecka..inget för mig=) roligare att läsa andras!

2009-03-14 @ 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0