matchdag

Om två timmar är det samling. Match klockan fyra. I dag möter vi Sunnersta. Är ganska nervös då de spelar i division tre. Men får tänka att jag får gå ut och göra mitt allra bästa. Inte tänka hur jag spelade förra matchen, utan i stället försöka göra det mycket bättre. Känns så häftigt att vi ska spela på Diös. Vet inte varför det känns så häftigt men har väl fått för mig att inte vem som helst får spela där och jag alltid bara har hört om den där hallen. Haha, otroligt töntigt men verkligt för lilla märta... Hoppas jag blir helt sprittig i kroppen som jag var i torsdags på träningen. Hade hur mycket energi som helst då, helt underbart! :)

Jag är så glad då jag har haft disciplin, självdisciplin, i två dagar nu. I går kväll snörade jag på löpardojjorna, sprang fram till pappas kontor/ m&m:s place och gick sedan hem med Malin. Var som vanligt tungt psykiskt att springa men bet ihop och tänkte att det ger, jag vill bli bättre tränad, att det faktiskt inte är så långt och att det är jobbigast i början av träningen. När det var som absolut jobbigast så kom en bra upptempo-låt och energin kom från ingenstans. Bra låtar gör så otroooligt mycket för orken/ psyket. Då bara trampade jag på :) Efteråt kände jag mig så stolt över mig själv. Lyckades stå emot mitt dåliga psyke :)

Detta.. plus att jag kravlade mig ur sängen imorse och tog mig ut på en en-timmes promenad.

Jag mår så sjukt mycket bättre när jag får träna. Det är något jag har märkt av på senare tid....

Vidare blir det inge mer bloggning i dag. Efter matchen stannar jag kvar i Heby för att sedan gå ut på Kalmars nation i kväll. En gammal vän har klubb där så jag och två underbara brudar ska dit. Blir dock lugnt, har ju match i mårn igen.

Ha en underbar dag.

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0