Mot götet

Ihhhhhh :)

De ringde precis från Langley för att vi skulle kunna boka en tid för intervju. Jag döör.. Jaa, men faktiskt. Hon undrade vad jag ville söka för tjänst.. Jag ba jo men jag sökte ju diskar-jobbet eftersom det var den tjänsten som annonserades men sen kommer bruden i telefon och berättar att de söker fortfarande receptionist, nå annat tjofräs samt guide. Alltså reseledare typ. Det som jag har tänkt söka någonstans i världen i höst..

Jag dööör.. Nu vet jag inte ens om fotbollen kan få mig kvar.. Jag tänker kötta sönder på intervjun..

Och om jag inte sagt det redan så döööör jag...

Och sen dör jag lite mera när jag ser att tågbiljetterna inte verkar vara påverkade av den här mer lr mindre hatade finanskrisen.. megadyrt ju.. Gaaah..

Men jag tänker nu gå och mosa potatisen för här ska grejas med fiskgratäng.. Sen så fort mams å paps kommer hem tänker jag prata på tills jag inte har någon röst kvar...

FATTA!!!! :)

Och ni.. jag har typ ingen aning om vad jag har skrivit nu för det är mitt glädjerus som skriver, inte märta..

hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0