Nära skjuter ingen hare...

Tråkigt besked...

De ringde ang. jobbet på arbetsförmedlingen och jag fick det inte. Han berättade att jag och två till av de som hade blivit intervjuade (sammanlagt fyra) hade varit väldigt intressanta.. Den som fick jobbet hade erfarenhet av denna typen av jobb och därför föll lotten på honom/ henne. Förståeligt men det är ändå lika tråkigt.

Är besviken. Otroligt besviken. Ville verkligen ha det där jobbet. Och som vanligt hade märtan alldeles för höga förväntningar och förhoppningar.. Kändes ju så bra där samt att de också tyckte det så jag hade redan börjat fundera om jag skulle köra på vanliga original-post-it-lappar eller kanske satsa på en klatschig färg.. Man är ju för rolig.. Hehe..

Så i dag är mina mungipor söderöver. Var fasen nära att bli ledsen i ögat när jag åkte in till stan. Såå besviken är jag.

Men men.. Får vara lite nere i dag och sen gå vidare i morgon.. En rolig parentes är att precis när jag hade fått beskedet tänkte jag att "jag åker till Paris..." och jag lovar, tanken som kom var helt omedveten.. Just i denna stund lockar ingenting här hemma. Inte ens fotbollen.. Hmm, tur att jag är hos en av de bästa just nu. Basta. Han kanske får mig att bli lite gladare..

Jaha, nu ska vi tydligen kika på "90210" så är bäst att jag sätter mig in i det...

Ha en bra dag allesammans!

Kram, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0