nytt mellannamn!

Vänligen, kalla mig Marthina drygot Storm. Det är mitt namn fr.o.m i dag och på än så länge obestämd tid.. Måste hitta något att göra på dagarna så jag inte behöver ta ut allt på min stackars familj. Haha..

Bror ringde nyss och det enda jag gjorde var att "koppla vidare" till andra avdelningar så som Hasse på lagret, SOS alarm osv.. Skitkul tyckte jag men tror han någonstans inom sig svor över att just jag är hans lovely siss :)

Jorå...

Ungefär så mycket kul har jag att berätta, därför är det lite ont om uppdateringar nowadays..

Nu blire till att sadla om och knyta dojjorna. Gruset och bollen väntar. I dag köttar vi på träningen! Och på tal om att jag är dryg, jag har börjat med så konstiga ord. Säger "kötta" åt allt typ. Vad är det för tjafs liksom?! Jaja, får väl fortsätta kötta på till det ger sig. Hö-hö-hö så rolig jag är..

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0