Sand i ögonen! Inga tvivel om det...

Söndag. Jobb. Slitet.

Så kan man beskriva denna dag. Hehe.. Jobbar delad tur på jobbet (6.45-13 / 16-20.30) i dag och Märtan är kanske inte i sitt esse i dag direkt. Blidde lite utgång i går. Lina den lilla luringen, som det för övrigt var skitkul att träffa, lurade med mig trots att jag hade bestämt att det skulle bli lugn kväll hemma. Kul var det iaf... Märtan tog det lilla lugna och kastade in handduken vid ett. Trodde hon! Nej, väl i lägenheten bestämdes det att hon skulle kila till Firman för att hälsa på gamla killkompisar. Tre kastade hon sedan in handduken. På riktigt.

Jag hade faktiskt roligast på Firman, de är roliga de där pojkarna. Var hur längesen som helst som vi sågs.. Dessutom stötte jag på en lite urping, helt otippat. Hehe...

Kvart i sex gick jag till bussen i morse. Var pretty lonely på Uppsalas gator om man säger så. Haha.. Det var sedan jag och chaffisen på bussen men något samtal blidde det inte. Nej, Märtan somnade mer lr mindre direkt :)

På jobbet har det varit rätt lugnt hittills.. Hade tid att käka frulle. Förstår inte hur människor kan klara sig utan frukost, jag var nära att börja skriva testamente precis innan jag fick hugga in på mackorna. Djiiises! Ska aldrig göra om misstaget att inte äta frukost direkt efter att ha stigit upp. So not me! Haha.. Annars har jag typ sett hela Vasaloppet i dag.. Men jodå, jobb har hunnits med det också. No worrries :) Kanske ska nämna att jag slocknade i soffan under rasten, jäkla skönt.

Och på tal om sömn ska jag ta och sova lite innan jag måste åka tillbaka till jobbet...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0