sega råttan

I dag är min värld långsam. Känner mig nästan lite bakis.. Vaknade elva, längesen man sov bort dagen så mycket.

Gårdagen var rolig. Vi kikade "Så ska det låta", småfixade med bloggen (går ju sådär lagom fort att fixa den..) och jag och Philip körde en match. Ungen vann med 10-3. Jag har nu svalt stoltheten och insett att han lät mig vinna den där första gången. Jag är inte bra på det där nedrans spelet. Men en dag.. en dag.. då vinner jag, på riktigt :)

"Yes man" avslutades kvällen med. Jättekul att en buss gick hem 00.10 och filmen tog slut 00.15. Fick alltså ta nattbussen hem. Usch, usch, usch att sitta där nykter bland fulla människor. Två tjejer satt och snackade engelska framför mig. Säger då det, lät ju så svenskt det bara kunde. Hoppas och ber att jag iaf har liiite engelsk accent när jag snackar.. Och på andra sidan gången satt en tjej och nästan spydde. Thank God att jag hade Kanye i öronen och sömn i ögonen! :)

Så jaaa.. klockan är ett och vad har jag gjort hittills i dag? Käkat frulle.. Men såna dagar måste väl finnas också, lr? :) Skulle ha kollat på lagets match men den blev inställd. Snö och is är inte välkommet längre, förstör bara.. Hoppas att det blir match imårn iaf!

I kväll blir det Uppsala stad igen. Vad jag ska göra skriver jag senare.. Behövs ett eget inlägg för det! :)

Vi säger hej så länge..

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0