spårad lördag.

Lördagen startade med femkamp i hallen. Fotbollsmatch med strut, finkänsla med boll och blåspingis.. Hmm, okej, nästan femkamp.. Skoja inte att det var kul! Man kan inte direkt snacka om känsla i skotten när man spelar med strut. Nybörjare skjuter ju bättre! Haha.. Efteråt hade vi badhuset för oss själva. R-u-t-s-c-h-k-a-n-a-n var ju en hit! (varför jag gjorde streck mellan bokstäverna förstår de inom laget...) Haha, jäklar vad kul det var.. Nu behöver man inte köra flasha-asset lr köra förvandla-till-string för att få upp farten.. Kör en hög ba :)






kanske den roligaste bilden på länge.. Jessica har kind of koll på läget? Ha-ha-ha

Efter badet vare next up: förfest. Pizzatajm och melodifestival.. Började lagom lugnt. Malle var helt fastklistrad framför Lili&Sussie och kan man klandra henne? Hon var medlem i deras fanclub när hon var nio bast :) Efter ett tag kom några pojkar och joinade oss och efter ytterligare ett tag småttingarna. Kanske drog igång på riktigt då? Lr var det efter att Bebban drog bort stolen jag skulle sätta mig på och jag fick testa hur mycket stjärtfett jag hade på vänstra skinkan som det drog igång? Lr vare kanske i bilen på väg in mot stan? Det var nog i bilen.. Nu säger jag inget mer och så kör vi bildmaraton.. Varning för ofina bilder säger jag bara!


närmast tv:n och luren i högsta hugg!

inge fel på glädjen..





kanske en rolig tjej!



finn ett fel på denn bild...

vrålåket..
Och det är nu det spårar...



missnöjda?








ett av alla "teman" - kaninfejset!

nettans svullna finger?

efter sängbraket, haha..

småttingarna.. Såå roliga!

nykter märta? Njaa.. :)

är 99% säker på vem den där bruden snicksnacker med...

Jaa, det var lite bilder det. Dock kan jag säga att inte ens hälften har lagts upp och att dem värsta inte är upplagda. Dem korten ska ligga i datorn och inte visas upp. Det är vi alla överens om. Haha.. Man kanske ska testa sig på att köra ett seriöst leende på kort någon gång???

Bra kväll med bra avslut.. kanske lite väl dimmigt men..

Tja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0