jorå men satte..

Morsning korsning! (hoppas min dryga period snart går över, använder så konstiga ord, haha..)

Dagen började bra.. Klockan ringde vid sju, tänkte kila upp men efter att ha räknat ut att det var lördag så tänkte jag om och valde sovmorgon.. Bara det att det är ju fredag i dag. Får gå upp tidigt i mårn istället :) Haha..

Mor och jag hade en intressant diskussion om matvanor under frukosten. Jag ska testa och käka lite mindre till frulle för och se ifall hon har rätt. Hon är helt säker på att jag inte riktigt vet vad hungrig och mätt är. Något hon har sagt i x antal år och som jag inte riktigt har trott på.. We'll see om mamma har rätt som alltid. Det här med mat och rutiner är rätt intressant tycker jag. De flesta har olika rutiner och det som fungerar för person A fungerar inte alls för person B... Mucho intressant :)

Nu ska jag ta och göra ett fejs av mitt lilla fejs och kasta i lite hairproducts i barret. Har kört mössa och neutral fejja i över en vecka nu. Dags för lite skärpning :) Och så mycket jag ska visa mig i dag, ska åka och hämta faders mor på sjukhuset halv ett. Och det var väl också det.. Hehe.. Kanske knackar på nån heting lr något annat oväntat..

Well.. Nu vrider jag upp volymen så det blir lite music maestro och sen kör vi!

Tja.

Just det, i slutet av mars ska jag få hoppa in som assistent i en skola i några dagar. Får se om det passar mig, har länge velat jobba som assistent. Ska bli skitkul :)

Tja igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0