Paris and I

Oj så seg jag är i dag. Ingen effektivitet i dag inte. Helt lovely att ha en sån dag :) Det blidde sovmorgon till tio, frulle, dusch och sen promenad med Harryboy. Och nu sitter vi i soffan.. Klockan är två. Haha..

När vi var ute fick jag en sådan extrem längtan till Paris. Våren i Paris. Jag är så ledsen att det inte blev / blir nå Paris nu. Det gör så ont. Gaaah! Vilken känsla att ta på sig tunna kläder, ta metron till en park och sen bara hänga där. Kanske kila till en marknad och köpa frukt. Asså kill me. Långsamt. Ge mej Paris. Nu!





Man kan faktiskt se riktiga hetingar i parker också..
Lite i klass med Judde, Pitt och grabbarna, right?! :D




Kommentarer
Postat av: malin.strengberg.com

Jadu den där dagen minns man ju! VÄRME! Och kommer du ihåg när Vincent sprang och frågade nån om cigaretter? Haha. Och du och jag avslutade kvällen med nån mat vid Seine. Guuuud vad underbart det var, hade nästan glömt bort. Måste ringa dig nån dag och samtala om detta. Puss!

2009-03-02 @ 21:22:33
Postat av: Bella

Alltså..det var jag som skrev det där inlägget nyss..men tydligen med malins namn :s strange!

2009-03-02 @ 21:23:43
Postat av: Marthina

Bella: Haha, ja.. började fundera där en sekund.. Första mötet med bellas karl. Tillfälliga ;) Det där med cigaretterna kommer jag inte ihåg, påminn mig? Haha, lika underbart som "bon kaka" HAHA! Visst då?:) Maten vid seine var ju lovely.. tjuvlyssning av turistbåten.. Minnen, minnen!

2009-03-03 @ 11:09:29
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0