Att rensa ut...

... är något jag tvingar mig själv att göra. Ibland måste man rensa för att få mer plats. Ofta är det svårt att rensa då man vill ha kvar allting, ut i fall att... Till slut finns det inte mer plats och man måste tvinga sig själv, även en tår kan komma..

En ganska lång tid har jag känt att det finns personer i min närhet som tar mer energi av mig än dem ger mig. Den allra senaste tiden har detta känts mer påtagligt än tidigare så därför rensar jag just nu lite. Låter jättehemskt men så farligt är det inte!

Efter ett samtal med en mycket underbar vän bestämde vi tillsammans att det var dags att säga hej då till en person. All ångest jag har haft hela eftermiddagen över den här personen är nu borta.. Känns så bra och vad skulle man göra utan dessa underbara vänner som stöttar. I vått och i torrt! Ovärderligt!

Låter som om jag är värsta hemska människan men varför omge sig med människor som inte ger en speciellt mycket? Bara för att? Nej, nej... Eller?!

Ta hand om er därute. Och om varandra...

Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

En dopad vandrande pinne?

2009-11-02 @ 21:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0