Rosa bröllop

Tidigare i dag gottade jag ihop ett inlägg men råkade trycka på en liten knapp. En knapp som var fel. Allting raderades lite grann. Såna lägen är ofta perfekta för en rejäl suck...

Såå.. let's try again :)

I dag gick jag och min älskade minibror en prommis med Harry som släp, var jättemysigt. Liksom bara han och jag, längesen.. Han är toppen min lillebror!

Middag intogs med släkt innan jag rattade fram till lantisbiografen. "Bröllopsfotografen". Hade tydligen fått bra kritik sade ryktena på byn. Rykten är inte alltid bra skit. Inte helt okej film. Ingen riktig handling. Aja, nu har man iaf fisit ner en stol i lantisbion igen :P

And yes... finally ett par bruna skidbrallor. Får inte säga termobyxor för min chef för det hade man tydligen på dagis (?!). Får koncentrera mig för att inte säga fel ;) Underbara Kim säger jag bara.. Bruna skidbyxor.. Så nu har jag poserat i jacka, brallor, mössa, brillor, boots och med brors bräda framför blodsbanden mina. Jag kan åka nu. Helst nyss.






Nya mössan. Färgen syns inte riktigt men lovar er.
Het.



Från hemsidan, inte ens här syns det huuur rosa den är :)


Ciao ciao...


Kommentarer
Postat av: Bella

En Kask-mössa..bra där! Kommer passa finfint in där nere.. ;)

2009-11-30 @ 22:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0