En liten dipp

Lite tyst från min sida igen. Vet inte exakt varför men skjuter upp mina inlägg hela tiden. Orkar inte. Har några saker jag vill få ner, från tankar till skrift, men fingrarna vill inte riktigt glida över tangentbordet.

Är nere i en liten dipp i dag. Trodde det inte skulle bli så snart då jag har mått bra en hel vecka. På riktigt, allt har bara rullat på. Hur skönt som helst.. Kanske pga. vaccinet jag tog i går. Kanske inte. Träffade en annan tjej som också tog det i går och hon var också trött. Jag har verkligen legat i soffan hela dagen. Inte riktigt vad jag ville få ut av min lördag...

I dag är vi alltså lite nere på alla plan men räknar med att vakna upp i mårn och bara köra. Vill må bra, ska må bra :)

Hoppas ni har en trevlig lördagkväll!

Kram.

Kommentarer
Postat av: annastina

VAAR ÄR DUU? SKRIV KVINNA! :D

2009-11-19 @ 18:59:31
Postat av: Marthina

annastina: sorry, men nu så :)

2009-11-20 @ 16:27:24
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0