Ihopskrumpen

I did it! Jag kom upp imorse för en promenad... Kvart över åtta klev jag och Harry ut genom dörren och var ute i 50 minuter ungefär. Kan dock säga att min kompanjon, Harry, verkade allt annat än sugen på att gå ut så tidigt. Ingen reaktion när jag höll fram halsbandet och det är inte likt honom. Harry är världens sjusovare, kan lätt ligga och dra sig i sängen till elva :)

Tänkte strax ta och basta lite i en infrabastu - vet inte exakt vad det är men en bastu iaf.. Musklerna ska få bli varma och sen ska jag testa och stretcha lite för fy fasen så ont det gör när jag försöker bli lite, lite vigare. Musklerna är verkligen helt ihopskrumpna! :(

Later!

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0