It burns, baby!

Medan mina nygräddade chokladmuffins med vaniljsås kallnar lite tänkte jag visa lite av det jag beställde i går. Kan inte hålla mig :P








Fyra av sakerna...


Kikade också in på en annan sida och skulle gärna klämma på dessa sötsaker:






Smådör över den här parkasen. Het som få!


Nu ska jag kika till mina muffins. Om man ske se till hur jag brukar misslyckas i köket borde dem inte vara bra. Men man måste vara positiv och övning ger färdighet så vi håller tummen för att dessa är goda! Ni kanske minns mitt försök till lyxräksallad härom dagen?! Så klart glömde jag en liten fnuttedetalj där man skulle krama ur saften ur räkorna. Själva räksalladen blev inte så lyxig och krämig utan mer som en sky. God smak iaf! Alltid något :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0