It turned out well!

I morse väckte mamma mig vid åtta så jag kunde ligga på spikmattan under kontrollerade former. Tycker den är lite läskig ändå, har ju bara testat en gång tidigare. Låg på den ganska länge men kunde nog inte riktigt slappna av för jag blev inte sådär varm och nästan somnade som jag gjorde första gången jag testade. Hmm, får testa senare i dag igen. Det är en så cool känsla när man liksom försvinner från allt ett tag :)

Gick upp på tok för sent i dag. Inte okej. Nu är det Marthina som styr upp ett litet dagsprogram för varje dag. Kan testa iaf! Tänkte testa en löptur i dag men vi får se. Blir det så blir det.. Har en hund som vill ut iaf! Hehe..

I går var det annars en, faktiskt, väldigt bra dag. Var väldigt jobbigt att sitta hos terapeuten men när jag gick därifrån kändes allt mycket bättre och jag var taggad att kämpa. För första gången kändes hon också bra! Därefter mys med Ajni för att sedan käka supergod mat à la Philip. Är alltid så kritisk när killar lagar mat men dem har alltid lyckats så får försöka tänka om :) Allt detta plus att jag lyckades i går!

Kram.


Kommentarer
Postat av: ajni

mysmysmys! så jag har saknat dig marthinis :)

2009-11-05 @ 17:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0