Jag kör på lyx, lite finare så!

Middagen står alldeles strax serverad på bordet och det är självaste Märta som står för maten i dag, och mot alla odds verkar det som om hon faktiskt lyckas. So far... Jag ska göra tunnbrödrulle med lyxräksallad. Jaa alltså, det hette så när dem gjorde det på tv:n iaf :)

Det blev också lite tyngdlyftning på gymmet. Känns som om det kommer bli lite muskelvärk i mårn, jaa! Men så fruktansvärt underbart då :) Men innan själva träningen så gick jag spåret med Harry och Alice (mosters hund) och att ha två hundar i koppel är inte det allra lättaste. Dem ville liksom inte lukta på samma sida stigen men dem bytte sida med varandra ungefär var 30:e sekund. Marthina fick motionera sina armar kan man väl säga! Släppte lös dem efter ett tag och Harry blev som en vilde. Skoja inte vad massa nytt det fanns att utforska.. Efter ett tag kom jag på den smarta idén att ropa på Alice i stället för Harry... När hon kom sprang ju han efter. Så klart. Killar liksom... :)

Well, lite mat i magen och sen i väg till kusiner för lite födelsedagsfirande. Har inte träffat dem sen i februari tror jag. Ska bli superkul!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0