Jag vill ha en feeet...

I förmiddags kikade jag på reprisen av "Biggest loser" och jag grät hela tiden i stort sett. Ska följa det där programmet tills slutet!!! När jag satt där i sängen med tårarna rinnandes nerför kinderna kände jag själv hur peppad jag blev. Taggad till att träna hårt och äta rätt! Det finns inga genvägar, så är det bara. Förstå vad kul med feeeta hinderbanan, kämpa så man nästan spyr för att sedan få ta en välförtjänt dusch och känna att man är grymt duktig! Det är man ändå när man tränar men just att ta ut sig helt och hållet...

I går efter tandis (inga hål!) åkte jag till gymmet. Efter ett tag kände jag mig illamående. Tom i magen. Så fort jag hade gjort en övning var jag tvungen att vänta tills nästa för att få bort illamåendet. Gav upp till slut. Skittråkigt! Tror det grundade sig i att jag hade ätit för lite, både till frukost och dagen innan. Inget planerat så får tänka på att äta ordentligt.

Gjorde mig själv lite småstolt i går. Ringde, finally, till några ställen för att eventuellt få jobba lite innan jag åker igen. Var supernervös innan jag ringde. Ingen aning om varför...

Vad som händer i dag i form av träning vet jag inte än. Får se. Något blir det i alla fall. Lite småsugen på intervall, men vi får se. Alla dörrar är öppna.

10 november betyder att Mart(h)ina och Martin har namnsdag :)

Kram på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0