Just love it!

Lördagen är snart slut och jag har verkligen tagit det lugnt i dag. Bestämde mig i går för att inte träna i dag då jag kört två dagar i rad.. men i dag på eftermiddagen åkte mams, paps, Harry och jag till Östa för att promenera. Heelt underbart! Blev lite röra på kroppen ändå :)

Fick utmana bror i Mario kart men tänker inte säga hur det slutade. Mamma hade iaf hört ett mindre vackert ord när det var avgjort :P

Annars köttade vi taco till middag. Kanske en topp tio-plats på världens godaste rätter. Looove it! Sedan dess har jag och mamma suttit och kikat kläder på internet. Om några dagar kommer ett gäng plagg/ skor hit till huset.. Hoppas någonting passar. Har ju en vinter framför mig. En kall sådan! :)

Nu har jag precis fastnat i lördagsfilmen så vi säger ses i mårn!

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0