Juwlis!

Finklädisar på (undantag mina cooola rosa snowjoggers!), sminket lagt och håret kirrat. Biffen är kirrad. Jag är redo. Staden Uppsala nästa. Pengar ska spenderas inför min nästkommande milstople i livet. Alperna. Ska tom. köpa schampo och grejer då det är en hatad utgift! :) Lyckades dock undkomma en annan liten utgift - ska få en eltandborste av bror. Julklapp, sa han. Bullshit, säger jag :)

När vi sprungit färdigt i affärer ska vi till Gamla Uppsala, är det rätt tro? Skitsamma, vi ska käka julbord en bit utanför stan iaf. Grymt sa grisen.. Haha, där fick jag till det! Säkert bara jag och min ruttna humor som tycker den var rolig. En sak är säker... No schnaps för Märtan. Liksom höll på att spy inävlor förra nyår när vi snapsade. Fy fan i helvete för vuxna människor som liksom gillar'e. Bäska droppar och allt vidrigt som finns. Lr fan, bara för att så ska jag kanske ta en.. Finns ju alltid julmust man kan svepa efteråt så allt balanseras :P Gaah, nervös blev jag ju nu också.. Ska nog tom. satsa på julmaten i år. Brukar vanligtvis kötta på med chokladmoussen men detta blir min enda julmat i år så nu jäklar :)



Nu vill jag åka så jag kan få bli redo att åka. Ska nog börja packa imårn :)

Fortfarande ingen bild på frippan. Jag är en dålig människa... F'låt!

Puss och god jul å lite annat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0