Late

Hemma. Blev en lång kväll hos Gunilla, men ooh så trevligt också. Liksom hallå god mat (trots att jag inte hade någon matlust), hallå mysigt folk osv... Pratade om allt mellan himmel jord och vi var fyra tjejer som alla pratar mycket och allt jag kan säga är att jag gillar't. Ni som känner mig, jag pratade typ minst. Förstå då liksom :)

Nu är det lite läggdags och jag tror jag ska smyga med Harry upp i sängen. Var ett tag sen nu men usch vad elak jag är mot honom om jag gör det. Allergiska lilla barn... Hmm..

Mot sängen och nej, kommer nog inte kunna somna eftersom jag och doggen låg och sov hela eftermiddagen. Får väl i så fall ta upp min underbara bok som jag vill läsa ut på en gång helst. "Livet med min syster Madonna" heter den. Underbar sak.

Bla bla och bla...

Sleep tight and ses imårn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0