linneförrådssköterska - min grej?

Efter bastun, lite siesta (kunde inte hålla mig vaken!) och fotbollstittande svirade jag om från ett par 10 år gamla mjukisar och en tjockiströjis till en lite mer representabel utstyrsel och körde in mot stan. Middag med Micke, Sandra och Thomas. Helmys. Som vanligt var jag tveksam till killarnas matlagning men ack och helskotta så mumsig middag dem hade snickrat ihop.

När dem som bäst står och kämpar med såsen börjar vi diskutera det otroligt viktiga ämnet om man verkligen har sex i linneförråden på sjukhus.. Sandra berättar att det nog händer och sen spinner vi vidare på ämnet när hon kläcker ur sig "Marthina du skulle nog passa som sköterska!" Jaha, linneförrådssköterska då eller? haha :)

Jösses som jag har saknat den tjejen. Haha, vi var båda överens om att det kommer att krävas minst en hel dag om vi ska hinna allt vi ska prata om. Oj, oj.. Haha.. Många knäckemackor med leverpastej kommer gå åt den dagen, det säger jag bara!

Vi tittade även på "Wallander - prästen", lr vad den hette men den var väl inget jag skulle rösta för som årets film... Men en sak vet jag, jag ska inte gå ut efter ha sett en skräckis för GUD så läskigt det är!

Dagens skämt är iaf (förlåt Sandra men måste): Jag har bara glasögon för syns skull!
Hahahahaha... så dåligt men såå min humor! Älskar't :)

Om vi har någon djurvetare som läser den här lilla bloggen får du gärna hjälpa mig.. När jag åkte hem från stan sprang/ skuttade det en 40 cm lång vedstock, som var delad mitt itu, i väggrenen. Ja, så såg det ut alltså. No idea om vad det kan vara för en liten sparvel men nog såg det ut som en livs levande vedstock alltid.. :) 

Lite sömn på det här så laddar vi för veterinärbesök i mårn.

Kram.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Micke har svaret på vad det var du såg längs vägen: En dopad vandrande pinne ;) Och du: har saknat dejj också!!! puuuuuuuuuuuss

2009-11-02 @ 21:09:00
Postat av: Marthina

Sandra: Haha, då var den väääldigt dopad du! :)

2009-11-02 @ 23:09:15
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0