Me like shorty!

Sitter nu hos min fina vän Josefin. Snygg som attan har hon blivit i håret också. Brunettis :) Har precis intagit kvällens middag i form av hemmagjorda burgare. När två tjejer samlas blir det så klart massa snack och kärleksfilm :)

Lilla Märtan försov sig ju en aning i morse. Planen var att gå upp tidigt för att powerwalka, käka frulle och sen möta upp Abbe på gymmet klockan tio. Mamma kommer in och väcker mig och precis då får jag ett meddelande. "Är de en försovning jag får vara med om?! ;)" Kollade klockan och den visade 10.32. Stackars lilla Abbe som satt där på gymmet och väntade medan jag gottade mig i sängen. Så.. I mårn gör vi ett nytt försök och jag SKA upp. Bett mamma väcka mig och funderar starkt på att sova i hallen så jag har saker som stör mig.. Blev alltså en oplanerad vilodag i dag. Var ju så jääkla taggad på träning!

Resten av dagen har iaf följt schemat. Dvs. frisören och sen Jossan. Men om jag ska vara ärlig kunde det ha blivit en helvetesdag! När jag skulle köra till bussen, kom nu i håg att det är mig vi snackar om så var jag självklart alldeles för sen redan, och av en händelse ville jag extrakolla plånkan. Vad saknades?! Visakortet så klart. Bara att kuta ur bilen och rota genom väskor, jackor osv. Nada! Fan. Ut i bilen och kolla igen, kolla klockan som gav mig än värre panik och sen in och kollade i min väst. Ett ställe jag inte hade gissat på och där i låg det. Missade bussens avgång så lekte lite tjuv och polis för att sedan lugnt ta mig in till stan :)

Nu sitter jag här och har ett blondare huvud än jag någonsin haft, bred snelugg och hör och häpna, lite rakat på ena sidan. Jag älskar förändringar och har varit sugen på rakat ett bra tag men "neej, nu har du ju sparat så länge och blabla" har haft övertaget i huvudet. Väl i stolen kände jag att what the hell! Skoja inte att jag är nöjd. Min frisör är den bästa ever! Ska känna lite på det korta så får vi se om jag vågar lite mera innan jag åker. Just nu är det grymt snyggt iaf! :)

Dags att färga Jossans hår innan vi intar soffposition..

Btw, kikade i kalendern i dag. Åker om ca tre veckor. Coolt! :) Gäller att utnyttja dem till fullo nu..

Bilder på nya frillan kommer nog i mårn.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0