Plötsligt händer det. Nej.

Fredag eftermiddag. Seg dag. Vaknade (little too late). Ut med dogge som inte ens ville gå ut, vad hände där liksom?. Frulle i bilen. Cardio på gymmet. Skön känsla. Hemma. Téléphone. Sova.

Vilken dag va? Svår att nå upp till kan jag känna.

Kom hem från gymmet och satte mig i soffan för att snacka i telefon. Bad, really bad. Där har jag liksom legat till nu. Harry har legat i ena änden och jag i andra. Han har fortfarande inte gjor nå väsen från sig att vilja gå ut. Ibland har han såna där dagar. Konstig hund. Jag fick liksom ropa tre ggr på honom för att han ens skulle nå postlådan i morse, inte speciellt långt från huset. Weirdo hund :)

Jahapp, då skulle vi tydligen ut. Och det nu tydligen. I'll be back...



update 16.18

En urpinkad hund och ett telefonsamtal senare är jag tllbaka :)

Marty är inte tiptop i dag alltså. En utflykt tidigare i veckan misstänks vara anledning till min förkylning som tar över min kropp mer och mer. Tänker inte acceptera en förkylning just nu. Kanske inte var helsmart att köra cardio på gymmet men jooo, hade ju inge ont i halsen och allt det andra. Det var bra, jag blev nöjd. I mårn tänker jag inte heller ha någon förkylningssymptom!

Usch, har inte lust med dator. Kötta på en film kanske?! Klockan 18.00 ska mor och jag befinna oss hemma hos mammas en väninna (så vuxet ord väninna är, jag ska bara ha bff:s när jag blir över 35) för att inta lite näringsämnen och sen kika Idol. Jag har inte riktigt fastnat i Idol-träsket i år. Känns bra men jobbigt när alla andra är helt besatta av det. Hrm.. Får väl sitta där som ett lamm och kolla. Kanske köttar en vinare själv så blir allt mkt roligare :) Ska snacka Tignes så det skriker om det iaf. Susanne har jobbat där x antal år, hello insider info :D

Nej, tillbaka till soffan och Harry.

Ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0