Back in sweden - part two

Småtjatade på mamma att vi skulle åka till ICA och handla lite. Kändes så exotiskt. Haha, har ni hört det förr? Konstig som jag är :) Iaf.. När Malin och Mathias sedan kom för att käka middag åkte jag och bror fram. Hade med mig kameran men då drog bror en gräns. Haha.. In på ICA och ja, var rätt kul att gå runt där. Hur det kunde vara det vet jag inte, kul och se svenska saker kanske?! Men som sagt, jag är rätt konstig! Hem och sedan underbar middag i form av en köttgryta med syltlök och ris. Längesen jag åt så mycket mat! Vidare in mot tv:n och lite blåbärspaj med vaniljssås och bulle. Bara att sitta i fåtöljen och kolla på tv. Få förunnat tänkte jag skriva men.. (för er som känner mig bra, bajsade också. På vår toa. Underbart! :D)

Fredagen välkomnade jag runt halv elva på dagen. Skoja inte att min säng var/ är skön. Tyckte min på Korsika var helnice men det var ju ingenting om man jämför min kära ägodel här hemma! Fortsatte sedan proceduren som jag hade påbörjat under torsdagen, nämligen att tvätta. Två flaskor med alkoholhaltiga drycker hade ju gått sönder under min resa hem och alla kläderna hade en fin arom av mousserande muscat och Cap Corse.. (Hade tvättat allt iaf för tvivlar på att kläderna luktade gott!) Sedan lite promenad med älsklingen, som jag också sov ihop med. Älskade älskade lilla hund! Gick 5 km i spåret och skoja inte att det är frisk luft här hemma i skogarna. Mmm :)

Hem. Dusch. YES!, en inköpslista på köksbordet vilket betydde ännu en tur till ICA. Frivillig som jag var stack jag i väg och handlade. Älskar't! And then.. Carolines heta gryta. One of my favourite's! Japp, åt som en utsvulten griskulting. Mums! Skjutsade lillebror till Harbo. Lr nej, just ja. En liten, liten detalj... Han har ju fasen körkort. Skoja inte att det kändes weird i början av turen. Han är ju bara barnet!!! Men ett duktigt barn :) Sedan vidare förbi Mickan som intagit tifen och se lite av något ståhej på tv:n som kallas Idol. Hehe..

tvingade dock bror till detta :)

Lördagen tar vi i morgon..

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0