Flåsigt

Tisdag 27 oktober 2009, 12.51:

Marthina Storm har precis kommit in i huset efter hennes första joggingtur sedan hmm, flera månader.

Reportens fråga lyder: "Hur känns det?"

- Jaa, man kan iaf inte hymla med att kondition är på nollstrecket om inte ännu sämre. Jäklar i mig så dåligt tränad jag är. Mina benmuskler har nog förtvinat under Korsikatiden. Blev en väldigt kort runda tillsammans med Harry, och som mest var en test för foten och för att se mitt utgångsläge. En kravlös joggingrunda med andra ord. Tack vare att det var en kravlös tur känner jag mig helnöjd! Bara att jag faktiskt sprang i väg känns som en vinst, då disciplinen på Korsika var under all jäkla kritik!

Reporten: "Tack för din medverkan och lycka till!"

- Tack!


Nu ska jag ta och stretcha mina icke existerande muskler, duscha av mig lite överbliven svett och sedan hushållspyssla lite. Ni vet sånt man får göra när man är den enda som är hemma om dagarna. På med funradio så är det snart gjort! :)

Återkommer senare.

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0