It hurts and I love it!

I dag gick lilla Märta upp vid nio. Bra grejer! I morgon ska jag satsa på att ta mig upp till frullen ännu tidigare. Wey wey, lite äggmackor och smoothie innan jag och Harry the boy traskade i väg på promenad. Mamma bad mig plocka med mossa hem som vi ska lägga på mormors grav. Kan lova er att jag dels har tagit för lite och att jag dels har tagit helt fel mossa. Just wait and see, just wait and see :)

Och annars kan jag knappt röra mig i dag. Kroppen liksom stelnar till mer och mer ju längre dagen går. Träningsvärk! Satte min fot på gymmet åtta i går morse och dra mig baklänges så jäkla underbart det var. Det var jag, moster, en annan och tre ä l d r e som morgontränade. Skönt att träna så tidigt. Tänkte jag skulle kasta in ett inlägg innan jag åkte men från ingenstans kom min kära lilla Harry och ville ut. Bara att göra't! Ska nog försöka mig på ett till pass i morgon :)

Direkt efter träningen blev det in till stan för lite lunch med Mickan och Sanne. Mycket trevligt. Mindre trevligt var att vi också gick i affärer... Fasen, öppnade plånkan två ggr. Nödvändiga grejer ja visst men surt sa räven. Jaja, dem två små sakerna kommer glädja mig :) En hoodie och ett linne.

Nu ska jag käka lite lunch och sen börja ladda för kvällen. Är nervös. Varför berättar jag senare..

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0