sega dag

Seg som sjutton känner jag mig. Får ta mig i kragen och kasta in mig i duschen och sen kötta på lite med städning av rummet. Tänkte köra allt.. Allt från dammsugning till att bädda rent. Känner mig smått skadad efter att en gullunge på Korsika sa att hon bäddade rent en gång i veckan. Ni vill inte ens höra hur ofta (sällan..) jag gör det... Haha, jag är inte en speciellt fräsch individ om man säger så :P Men nu ska här bytas, redan efter 9 dagar. Rekord!

Annars var jag supertaggad för en morgonpromenad med Harry imorse men så kom han in i mitt rum och upp i sängen. När det händer (varje morgon) blir jag liksom som förlamad. Bara ligger där. No good. Dock tog vi oss, tillsammans med mams, ut på en timmes promenad efter frullen. Skoja inte att det är bra att ha hund, man liksom tar sig ut när det bär emot! 
 


För övrigt kikade jag in på min ena överlevnadsida på internet nyss (www.tignes.net) och drömde mig bort. Tror inte jag fattar hur underbart det kommer att bli. Snö, perfekta gymmet, X-games i mars, gay- week, Laurent Wolf på nyår osv. Gå in och kika så förstår ni :)

Nej, dusch vare!

Enjoy your lördag..

(Om folk undrar om min alkoholnerv är den fortfarande läskigt död!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0