Taggad för lite mer ont.

Fredag och Marthina har varit ombytt sedan hon steg upp. Det är gymmet som kallar. Trots att jag knappt kan sträcka ut armen pga. all träningsvärk ska jag dit och kötta lite. Taggad som fan :)

Vad som händer efter gymmet har jag ingen aning om. Tycker det fortfarande är riktigt, riktigt drygt med semester. Varför ska man ha det?! Nu har jag ju vilat i en vecka! Jag vill jobba... Får ringa skolan på måndag när lovet är slut.

Någon som är sugen på lite filmmaraton kan väl ropa?! Tänker inte ens snudda vid något som har med fest att göra den här helgen. Alkoholnerven har dött tror jag. Hehe.. Den piggnar nog snart till, när det vankas alperna eller något sånt :)

Ha en bra dag!

Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0