'cause I'm a redneck woman

Torsdag i dag. Lilla märta är ledig fram till fyra och då jäklar smäller det.. Bouleturnering nere på torget. Folk är taggade och konstigt nog är jag också taggad. Boule liksom. Haha.. Sen har jag musicquiz i baren vid halv tio. Ska också bli nice.. Men tills dess ska jag först ta en dusch (var duktig och promenerade imorse) och sen kura upp mig i sängen och läsa om morgondagens utflykt - guidad tur i staden Corte. Skönt att göra det nu och inte sent ikväll. Har blivit så de andra gångerna och då har lilla marthina inte varit så glad på sig själv..

Annars har jag bränt upp mig totalt. Fejset har gått från vitt till rödaste rött och bröstkorgen är inte den finaste den heller. Jag har aldrig trott på det där med solkräm men hmm, kanske ska börja? Ska iaf köpa en flaska, alltid nåt :) Ont som fasen gör det iaf. Gick runt och hade frossa igår kväll och både personal och gäster påpekade lite fint att jag och min röda tröja matchade varandra :S


om jag ändå vore svettig efter en träning - men icke..

Var ledig igår. Hade egentligen min lediga dag i tisdags men fick ju, som jag kanske har skrivit?, åka med på Adams tur då han inte hade gjort den tidigare. Och min utflykt igår blev inställd så fick ledigt.. Vilket firades med en löptur med en av diskarna och som följdes upp av lite tennis och som sedan blev lite volleyboll på stranden. OCH... jag badade i havet. Skoja inte att det var kallt. Aj aj aj så kallt! Mitt mål var att göra det före transfern på lördag och vad ska man säga? Check! :D En rätt okej dag faktiskt :)

Igår satt jag och en av tjejerna här och pratade. Vilken underbar tjej. Vi tänker jättelika och det är skönt att få förtroende för någon så snabbt här. För övrigt, ni ska veta att på säsong så skvallras det som aldrig förr, om man lyckas hålla något hemligt ska man ha cred för det. Alltså, nu pratar vi om sånt som händer bakom stängd dörr och sånt annat smått och gott.. Men det är det som är kul också :)

Nej, nu ska jag pallra mig i väg upp till mig och duscha och dona.. Känner hur tröttheten kommer över mig och det har jag inte tid med.

Ha det så bra allesammans.

Kram

Kommentarer
Postat av: Harry Storm

Passa dig du där borta, jag har kompisar som har rabbis. Onm du inte sköter dig så gläfser jg med nån Lady lr Lufsen som sätter en loppa i pälsen på dig. Och förresten tycker jag du ska stanna jättelänge....för då har jag en egen säng att mysa i, fast det är klart...det är ju lite tomt på din kudde!!!

Men skickar en vacker tass till dig, och en liten puss med min sträva tunga...



gläfs gläfs, din sängkamrat Harry

2009-04-17 @ 21:48:34
URL: http://marthinaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0