Dagen före stormen..

.. åker till Korsika (hängde ni med på ordvitsen :)?)

Sista dagen med gänget. I mårn bitti 07.55 bär det av från Arlanda, Stockholm. Mellanlandar i Warsawa, Polen i typ fyra timmar. Kul å sitta å ha käkat glosoppa i fyra timmar.. Vid 13.?? åker jag från Warsawa till Nice, Frankrike. Ytterligare ca 4 timmars väntan innan jag slutligen lyfter från Nice 20.40 till Bastia, Korsika. Landar 21.30. Då börjar det på riktigt! Men Bella och jag ska mötas upp i Nice då vi kommer ungefär samtidigt och ska ta samma plan till Korsika. Hur kul ska det inte bli att träffa henne då? Lilla alp-flickan :)

Så..

I går var det full rulle all day long.. Fikade med Alex och Danny innan jag satte mig hos Daniela på Ragdolls för lite finjustering i barret. Som vanligt blir det mer än lovely när hon donar och fixar! Sedan direkt till tandis, där jag för övrigt blev undersökt i 30 sek och slapp betala. Thanks! Inte mer än rätt!!! Men stålisen i käften sitter där den ska iaf, good to know!
       Hem, checka biljettpriser för femhundrasjuttioandra gången för att sedan pina iväg till farmor för middag. Trevligt, trevligt. Kul som sjutton och krama om världens bästa faster också. Ingen rast och ingen ro.. In i bil'n ba och vidare mot kusinerna i R. Där fick jag reda på vad ena tvillingen ska ha när han blir stor: "Jag ska ha ett rallybilssläp, ett husvagnssläp. en hummer, en limmo... å badkar." Tillåt mig att skratta åt min underbara kusin :) Sötnöt. Till träningen och säga hej då och sen lite mackisar hos jullanpullan. 

Kan säga att min kropp kapitulerar snart.. Bror skulle hämta mig sju imorse men han liksom fick väcka mig när han kom. Trött som faaan var jag. Men men.. In till stan, lite shopping, pass-hämtning och sen vidare till mams och vårdis för en spruta.. Nu är jag finally hemma och håller på att packa. Sängen är full fullare fullast av saker.. Hm, är väskan tillräckligt rymlig är min fråga?


förberedande smärta. Mams hade inte ens köttat in nålen här :)

Well, ska lägga fram det sista och sen bege mig till Apotekis för mer inhandling av saker. Sen ska jag hem och kötta i mig taco. Ska käka som om det inte finns någon morgondag. NÄR får jag käka det igen liksom? Är dags att min aptit kommer tillbaka också, den har varit putsväck i en vecka nu.. Skitjobbigt!

Och sen ska jag väl få ur lite vatten ur kroppen också, i form av tårar.. Bajs-känslig som man är..

Hörs senare :)


Brillor, ring och örisar - Lindex
rosa sak - Kappahl
vit tunika - Lindex
löpisar - Stadium

Så fint så fint :)



Kommentarer
Postat av: Votre admirateur secret

Bon voyage, et tout le bonheur du monde au Corse!

2009-04-04 @ 00:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0