nu är det gjort

Okej... Slutade för en halvtimme sen. Lång dag. När folket kom i dag blev det på riktigt, gaaah! Mingel med danskar är allt annat än lätt första gången. Så mkt "Va?" och "Va sa du?" på en och samma dag. När vi sedan drog iväg med bussen var det dags att ta tag i rösten, grabba micken och sedan kötta ut all info man visste om Korsika. Hade massa papper att följa, vilka jag läste från i början men orkade inte hålla på att leta hela tiden. Efter ett litet tag hade jag sagt allt jag typ hade att säga... Blev tyst ett tag.. Sen så.. Nu vet jag till nästa gång :)

Såå..

Nu är hotellet fullt med gäster, även om det har gått rätt bra så bävar jag lite för danskarna. Dock löser vi det här rätt snart :)

Å nu precis har jag ätit mitt påskgodis som mamma skickade med i ett påskägg. Mums mums :) Vann även 25 kr på min trisslott som qvinnan hade lagt i. Kul att jag kan lösa in den liksom! Haha..

Sov gott mina vänner.

Kram kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0