Glatt humör!

Jag är så glad. Så glad. Så glad.

Hela dagen har jag ätit så som jag vill göra.

07.30 Frukost: Två mackor med ost och grönsaker, en yoghurt med honung, lite frukt och vatten

10.15 Mellanmål: 1 yoghurt med honung och äpple

13.15 Lunch: Köttbullar med potatismos, sallad och vatten

17.00 Middag: Köttfärslimpa, potatismos, sallad och vatten

Jag är helt överlycklig inombords. Då ska det också tilläggas att jag och Gustav gick och handlade vid tolv och han köpte allt onyttigt man kan tänka sig. Jag var inte sugen alls och köpte frukt, nötter och så vidare. Efter det så kikade jag, Gustav, Dennis och Erik på film och killarna låg alla och åt chips. Jag? Nej, var inte sugen och bestämde mig därför för att skita i att äta när jag ändå skulle käka lunch om ett litet tag.

Om en timme börjar jag jobba, sen ska vi springa ned och inta tivolit vid halv nio :)




Kommentarer
Postat av: Malin

Gissa om nån blir glad att läsa dessa rader..

Bra jobbat gumman.

Paps

2009-08-28 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0