Lugn fredag.

God morgon världen!

I morse hände något sensationellt. Jag vaknade av mig själv klockan sju och var beredd att stiga upp. Behövde inte gå upp förrän åtta då jag började halv nio och så vaknar jag sju och är pigg... Och nej, jag gick ju inte upp så klart men att vakna pigg innan klockan ringer är ett riktigt bra tecken. Nästan som att få barn skulle jag kunna gissa.. Nästan iaf :)

Direkt efter min morningbrief där man berättar om vatten, väder och vind och annat trevligt för gästerna vid frukosten, simmade jag och Åsa i poolen. Blev 30 längder. Feels good. Nu laddar vi för vårat gympass i kväll. Vi ska köra armar i kväll. Dem ska döö!!! Annars är mina lår mindre glada i dag. När jag gick i trappan knöt det sig verkligen i dem. Och som gräddet på moset har jag pretty much pain i mitt ass! Inte direkt så att jag tänker sätta mig på en cykelsadel i dag...

Schemat i dag är lite som jag vill. Har Fango egentligen vilket är en badutflykt där man badar i en sötvattenflod, men den är inställd pga. för lite vatten i floden så jag måste finnas till hands på hotellet fram tills min utflykt skulle ha varit färdig. Trixa på intranätet tänkte ju jag då men icke. Internet ligger nere. Får se vad jag gör. Så fort jag kan ska jag iaf springa ner till havet och pressa lite. Klockan elva ska vi ha överraskningsfika för Niclas. Våran stand-in chef i en månad ska åka hem. Mycket tråkigt. Han är toppen som chef. Ett litet tack och ses sen från oss i personalen.. Därefter ska vi ha Morten i två veckor. Även han är toppen. Efter det vet vi inte.. Våran chef från början slutade under sin semester av olika anledninar...

I dag har jag en dag då jag saknar mina underbaringar extra mycket, framför allt min underbara familj. Får se till att mysa extra mycket med mina underbaringar här nere..

Puss och kram på er.

Ska försöka ta lite kort i dag som jag kan lägga in i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0