squash och hett, hetare, hetast!

Har tänkt skriva i flera dagar men har gjort saker hela tiden och känt att jag kan skriva sen. Får inte bli en vana. Vill skriva ner allt som händer här. Allt.

I går gjorde jag en riktigt bra sak. Jag och Åsa bokade in hos för att testa squash uppe vid träningsstället, något vi tänkt göra hela säsongen. Det var kanske den roligaste sporten jag någonsin har utövat. Det var jobbigt men man tänkte inte på det eftersom det var så sjukt kul! Hon som jobbade där var mäkta impad av oss, hon trodde inte det var våran första gång när vi sa det (okej, Åsas andra..). Eftersom vi hade tillgång till gymmet hela dagen gick vi tillbaka efter p-maten för att köra mage/rygg i gymmet. Samtidigt köpte vi kort för en månad. HIGH FIVE! Killen vi köpte av undrade om vi inte ville spela squash-turneringar på måndagar.. Haha.. Hold your horses, please :)

I dag vaknade man upp av feta träningsvärken i ena skinkan. Vad mer kan man göra än att le?! Underbart! Dock.. Nu har jag så fruktansvärt ont i den utputande delen bak på kroppen. Tidigare i veckan råkade jag i ett riktigt svagt ögonblick tacka ja till att cykla med två gäster. Dessa gäster har liksom cyklar med från Sverige, cykelkläder and so on.. Jag gjorde allt för att slippa cykla i dag. Bad Louise i repan fejka att alla cyklar var uthyrda osv. Men så klart att han hade ordnat det där med cykel. Bara till att byta om och le.. Vi körde heela rutten. Corbara- St Antonino- St Reparata- Monticello. Ca. 4 timmar cyklade vi. Ca 4 timmar på en hård sadel. Ja, nu förstår ni. Pain in the ass! Är så glad att han fick med mig ut och cykla! Varför jag inte ville cykla från början var för att jag inte trodde jag hade orken, inte ville att dem skulle behöva hålla tillbaka pga. mig samt av bekvämlighetsskäl. Dem, Lars och Oskar, lärde mig en hel del om cykling faktiskt...

Efter p-maten i dag gick jag ner till torget för att ta ett glas med mina korsikanska vänner. Pierrot och hans vänner. Alla är över 70-sträcket :) Nu däremot, nu är det dags för sömn. Marthina är i behov av sömn. I kväll ska jag inte somna med kläder och allt på. Något jag gör ofta och nu gjort två nätter i rad. Duktigt tjejen :)

Det här är lite jag har införskaffat den senaste tiden:


tre nya bikinis - välbehövligt!

hot or hot?

tjocktröja, ngt jag inte direkt använder just nu! Och världens snyggaste
tischa. Det lilla svarta är någon form av bh.

Min nya klocka. Love, love, love..

Liknar min förra rätt mycket (trodde jag innan jag kollade på bilden.. Men lite?):


Sleep tight my friends. I morgon är det fredag. Veckan är slut och vi laddar för en ny :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0