arbetsdag är glädjedag...

Fredag i dag. Starten på helg ( i Sverige). Studenten. Mycket som händer nu.. Grattis till alla mina vänner som tar studenten i dag! :) Bra jobbat hörni! För mig betyder det mest bara lugn kväll då den nya veckan startar i mårn. Och för kommande krävs mycket energi, Adam åker hem några dagar till Sverige så jag och Johanna får jobba för tre.. Tror dock det kommer att gå galant :) Arbetsdag är glädjedag, som man brukar säga..

Annars så har Marthina inte varit speciellt kaxig som människa i dag. Dra på trissor... Höll fasen på att somna när jag pratade med en gäst idag. Man bör sova lite mer än tre timmar innan man ska upp och jobba. Och helst inte ha intagit alkoholhaltiga drycker.. Men det var precis så min kväll blev i går. Först lite barhäng på hotellet, efter mycket övertalning av folket (hade ingen som helst lust till en början..) Världens största tequila shottades och hrm, mindre är att föredra. Testade även på kanelbulle - låter som en ny drogsort men icke.. En helt vanlig shot som har en eftersmak av kanelbulle :) .. sedan vidare mot bodegan. Lilla jag hade inte tänkt fortsätta därifrån men svårövertalad var jag inte direkt när vi väl var på bodegan så vi hoppade upp på ett bilflak som sedan tog oss till Pub's. Diskoteket här i byn :) Tydligen hade en av restaurangerna här personalfest lr något sådant då många av dem var där. Lite skak av rumpmuskulatur innan vi gick hem vid fyra.

... Det slutar inte här. Jag och en av diskarna, Tobbe, hade bestämt tidigare under kvällen att vi skulle kika-bakis-film på siestan i dag men då kom ju jag på den briljanta idén att det skulle vi göra i natt. Ord och inga visor.. Johanna, Tobbe och jag klickade igång "Vi hade i allafall tur med vädret - igen" men jag sov innan filmen ens hade börjat.. De andra höll ut halva filmen.

Nu ska jag ta och sova lite så jag är redo för den nya veckan imårn! 

Sov gott allesammans..

Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0