Wax on, wax off!

Ledig fram till fyra i dag och sen full fart fram till typ elva. Har boule, lägenhetsrunda (hälsar på de som bor på andra hotell) samt musicquiz. Men i dag är en stor dag i mitt lilla liv. Shit pommes vad jag kommer känna smärta i dag. Säkerligen pure smärta. Ska 1. vaxa benen och 2. köra brasiliansk as well. Jäklar i min själ.. Jag, Hanna och Åsa ska testa. Ahh.. Hahaha.. Hoppas det inte gör alldeles för ont. Dock är det lite spännande också :)

Jag hade heldagsvandring i går. Var ruskigt otaggad innan vi begav oss iväg men väl där uppe på berget var det underbart. Nog precis vad jag behövde. DOCK.... Jag tycker så otroligt synd om människor som är så bittra att dem t.o.m nog kommer dö en för tidig död pga. deras bitterhet. Shit, le ibland och jag lovar att livet blir lite, lite lättare att leva. På riktigt, jag var läskigt irriterad i går efter vandringen och då är det riktigt svårt att köra guide-face och låtsas som om allt är bra. Men i jobbet jobbar man och sen tar man det andra sen. Precis vad jag gjorde.. Gaaah, blir irriterad så fort jag tänker på det. Drop it! Nej, kan inte. Inte än. Låt det bli lördag så bitterheten försvinner..

På tal om lördag kommer Oslo-flyget för första gången. Ska bli intressant att få hit norrmän. Dock är det lite småsurt att Gbg-flyget landar 17.50 och Oslo 19.30. Kommer bli sena lördagar framöver. Men that's life :) Ska bli intressant iaf!

Och just det, imorse gick jag och Åsa först på morgonprommis, sedan fick hon frulle-på-sängen av Jonte och oss då hon fyller 20 i dag... Sedan blev jag klippt. Haha, "Oj.. nej men det här blir bra" .. "Det är nog klart nu.. Jag tycker det ser bra ut iaf.." Malena är en underbar frisör, det må jag säga :)

Nu ska jag nog faktiskt ta och kila ner till stranden en snabbis. Inte ofta jag besöker den nu för tiden. Ska nog ta och köra stranden så mycket som möjligt nästa vecka så man får lite bränna igen. Är dags känner jag..

Det börjar även dra ihop sig.. Halv två är det dags. 13.30. Kommer vara så sjuuukt nervös! :)

Update kommer. Oroa er inte!

Puss kram till alla där hemma. Saknar er otroligt mycket!



Kommentarer
Postat av: paps

Hej Tjejen.

Vilken tur alla turister och Langley att vi lånar ut dig ett tag till dem.

Se till att visa dem vad en Stormare kan göra.

Bästa från oss här hemma

2009-06-23 @ 17:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0