Å bil'n går bra?

Shit vad ofta jag är inne här på bloggen nu för tiden. Vet ju knappt vad jag ska skriva. Hmm..

Jo, igår åkte vi ju till Bastia och hämtade min kära sambo, äntligen har jag en till i rummet! Fick svenskt godis också.. Inte helt fel. Sedan begav vi oss till Orizonte och där ställde jag mig frågan om varför Orizonte fick massa killar i personalen, bättre uppdelning tack :)

Saknar familj och vänner supermycket. Tror det kan ha att göra med att jag vill ha närhet så kära familj och vänner där hemma i Svea rike, ni är mer än välkomna att komma hit lr slå en pling.. Då vet ni att ni skulle göra min dag! Ni är enormt saknade och tänker på er varje dag.

Linsen låg bakom ögat så synen var inte den bästa.

Co-drivern hade tråkigt..

Hotellet på östkusten..

Bella var pigg piggare piggast

Likaså sambon min..

Tobbe var halvvägs på väg ur bilen.. :)

Vi var iaf glada och framför allt vakna!

Spel - jag förlorade BIG time.
Allmänbildning, finns den kursen på universitetet tro?



Thomas jobbade på i Calvi..

Trevliga typer...

Me doing barquiz :)


Nej, nu ska jag ta och kila upp till min säng och några viktiga rader i en bok.. Fint väder ute men solen får vänta med att skina på mig. I dag är jag innekatt!

Amen du, vi hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0