03.15 - söndag morgon.

Klockan är tre och jag har kommit precis hem efter en kväll på stan. Lr stan och stan, något sånt finns inte här i Ile Rousse utan här har vi Pub's. Finally fick vi våra tishor, inte "I love my Pub's" men det står iaf "Pub's" på dem. En röd och en svart. Nu är jag minsann lycklig som människa. Pub's i mitt hjärta forever!

Sanningen om Pub's, det är att det är det enda diskoteket i Ile Rousse och det är inte trångt där inne speciellt ofta. Nej, när vi väl gör entré så är det vi som fyller upp stället. Kanske att det är några andra också men annars så är det Langley's crew som håller stället i gång :D

Märtan är trött efter dagens transfers, i morgon ska det laddas upp bilder från dagen. Jag och Johanna ska köra papparazzi-style den här veckan, det är givet!

Kvällen startade på L'Escale där vi i personalen intog lite härlig middag. Körde på en moules aux pesto en sista gång. De tre senaste gångerna jag har käkat ute har det blivit det. Kommer sakna det men nu är det nog för den här gången... Jag har iaf lyckats med mitt mål, att börja tycka om moules frites här nere på Korsika :)

Nej, innan jag babblar på för mycket så tar jag och myser ner mig i min surmjölkssäng. Har gjort ett försök att få bort det men jag tror inte jag har lyckats om jag ska vara helt ärlig... Mums..

Puss kram god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0