Barhäng

Klockan är sena tiden och jag har barhäng med Jenny. Hon håller på att stänga baren just nu. Tidigare i kväll hade jag och hon barquiz i baren. Direkt efter ville paret som vann quizen bjuda oss på lite skumpa, alltså priset. Vi satt där och hade en riktigt trevlig stund tillsammans. Gästerna var coola som fasen :) Göteborgare så klart. Me love göteborgare.

Egentligen är jag ledig i morgon men Elsa som ska ha Route des Artisans, busstur med provsmakning, är inte van att ha den och i morgon ska vi inte ha den tillsammans med calviguiden så då bytte hon och jag. Så nu jobbar jag i morgon och får sedan vara ledig på onsdag. Känns helt okej :) Är inte så farligt ändå, börjar halv två...

Underbara Mia under en av provsmakningarna.

Marthina har precis smakat eau de vie. Starkt!

 

Sov så gott!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0