The very last!

Nu i kväll har jag tagit emot mina sista listor över gäster som kommer hit. I morgon lördag är det sista gången för i år som vi åker och hämtar gäster på flygan. Förlåt men det är ju heeeelt stört. Går knappt att förstå att det faktiskt är så. Sista veckan med gäster och sen klappar vi ihop stället. För några veckor sen hade jag jublat och hoppat upp och ner men nu tycker jag mest att det är jobbigt. Det kommer aldrig någonsin bli detsamma igen och den tanken är inte okej... och jag har älskat allt med det här livet egentligen hela tiden, små saker som har stört men annars så...

I morgon bitti åker jag och Johanna i väg och hämtar folk som kommer från arlanda och kastrup och sen delar vi buss när göteborgarna kommer. Då ska vi ha årets transfer. Så jäääkla bra det kommer bli, bara dem är med på noterna. Torrbollar är inte välkomna på den bussen! Haha..

I dag hade vi Corte på vårt aktivitetsprogram och det var faktiskt kul. Corte är ökänt bland oss guider kan jag tala om, men så i dag tror jag vi gjorde upp vi två. Funderar på att bara följa med för skojs skull nästa fredag. Hade stadsvandring i dag och Malou körde vandringen och medan jag väntade på henne snackade jag lite med en ägare för en restaurang som vi alltid går till. Lite deal här, lite deal där men också massa info om hur det är här på vintern. Fasen sugen på att åka hit och checka läget en vinter...

And hey, vi satt här i backoffice vi guider och från ingenstans sprang vi upp (tog hissen närmare bestämt) för att svira om och sen snabbt som attan gå till L'Escale innan de stängde. Vi hann. Vet ju aldrig när barerna stänger nu för tiden... Plus att jag och Majid bestämde att vi ska ha barbeque hos honom innan vi alla åker. Oh yeah :)

Nej, lite sömn på det här och sen upp i morgon och köra järnet. All in! Ska bli mys att sova i en säng med en härlig och fräsch doft av sur mjölk. Japp, spillde mjölk i går och det luktar fasen inte blåbär. Usch...

märtan på stadsvandring i Corte...

Sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0